Dnevne arhive: Sep 12, 2024
Microsoft 365 – “Flat” organizacija dokumenata
Napravio sam na SharePoint-u centralno mesto za dokumentaciju, dobro osmislio strukturu foldera i prava pristupa. Da li je ovo pravi pristup za organizaciju dokumenata? Verovatno ne. Ako već sa klasičnog file share-a na serveru ili neke druge lokacije, prelazite na SharePoint, onda iskoristite sve lepe funkcionalnosti koje SharePoint nudi,...
Microsoft 365 – Organizacija dokumenata
Čini mi se da je upravljanje dokumentima u Microsoft 365 tačka u kojoj korisnici najmanje koriste mogućnosti koje su im na raspolaganju. Uglavnom koriste Sharepoint kao prostor za skladištenje dokumenata na koji preslikaju lokalni share sa sve stablom foldera i dozvolama za pristup. Pretraživanje je uglavnom kroz foldere ili...
Upravljanje zadacima i obavezama (tasks, planner, calendar, to-do, project, …)
Ove godine je u toku tranzicija sa starog na Novi Planner. Veoma popularan alat za organizaciju zadataka. Kao što je i To-Do alat za organizaciju zadataka. Kao što je i Project alat za organizaciju zadataka. Konfuzno, zar ne? Pre nego što vidimo šta novo donosi Novi Planner, da prvo...